Archive

Archive for February, 2009

Motorku -Rm20

February 26, 2009 Leave a comment

Dah lama X tukar minyak itam…aku wat kat bengkel motor PJ.Tukar minyak itam 4t Shell Rm15 ngan plug Rm5. Suruh tokey tngkkan rantai…dia kata spoket problem….tp aku X wat lagi…tawakallah….Nanti-nantilah dolu

Advertisements
Categories: Uncategorized

Nizar kosongkan kediaman rasmi

February 23, 2009 Leave a comment

nizar
Datuk Seri Ir Muhammad Nizar bersama isteri dan enam orang anaknya meninggalkan kediaman rasmi itu kira-kira pukul 11.40 pagi bersama beg pakaian dan barangan keperluan milik peribadi yang lain.

Beliau meninggalkan rumah itu dengan menaiki kenderaan Naza Ria miliknya bersama keluarga sambil diiringi anggota unit amal dari parti Pas menuju ke sebuah rumah dua tingkat di Rapat Setia di sini.

Bekas Menteri Besar Perak ke-10 itu meninggalkan kediaman tersebut sambil mengucapkan selamat tinggal kepada penyokongnya dan menyatakan beliau tidak menyesal atau sedih berbuat demikian dan menyifatkan ia sebagai rumah yang membawa kenangan manis kepada keluarganya sepanjang 10 bulan lalu.

“Saya tidak berat hati mengosongkan kediaman ini kerana akan kembali ke pangkuan rakyat secepat mungkin dan di rumah ini, saya berpeluang bermesra dengan rakyat pelbagai kaum yang singgah ke sini dan saya membawa kenangan manis berkenaan bersama keluarga.
(Petikan Kosmo 23/02/09)

Kembalinya Eduardo

February 16, 2009 Leave a comment

Eduardo ArSeNaL
Striker Eduardo put a year of injury hell behind him to score twice on his Arsenal comeback as they outclassed Cardiff to win their FA Cup fourth-round replay 4-0.

Arsenal 4 Cardiff City 0
Eduardo(20,p60)
Nicklas Bendtner (34)
Robin Van Persie (89)

Categories: EPL

Johor Fc 0 Perak 1

February 15, 2009 Leave a comment

TAMPIL dengan barisan tempang ternyata tidak melemahkan semangat Perak.
perak

Buktinya, skuad Seladang itu mencipta kemenangan 1-0 ke atas Johor FC pada aksi Liga Super di Stadium JCorp, Pasir Gudang malam tadi.

Perak mencemaskan penonton tuan rumah apabila rembatan deras Razali Umar Kandasamy berjaya ditepis penjaga gol, Mohd. Anis Faron seawal minit ke-11.

Kealpaan benteng skuad Lebah berjaya dimanfaatkan Perak apabila Razali Umar yang tidak dikawal mudah menolak gol kemenangan pasukan pelawat seminit sebelum separuh masa pertama tamat.
(dipetik dari Kosmo On9)

Categories: Sukan Tempatan Tags:

Linda Jasmine dan Q Haidar kini bersatu

February 15, 2009 1 comment

q-dan-linda

Dengan sekali lafaz, Tengku Iskhan Shah Tengku Haidar atau Que Haidar sah menjadi suami koreografer Linda Jasmine Murad Hashim.

Pasangan itu disatukan oleh jurunikah dari Kampung Melayu, Ampang, Abu Sapian Jasin pada pukul 5.50 petang di Restoran Bora Ombak, Ampang.

Linda yang manis dalam busana putih rekaan Kirana menerima mas kahwin sebanyak RM1,101 dan senaskhah Al-Quran sebagai hantaran.

Beza usia tujuh tahun di antara Que, 30, dan Linda, 37, tidak membataskan pasangan yang berkenalan pada Mei tahun lalu untuk membina mahligai bersama dan direstui semua pihak termasuk anak sulung Linda, Qalif Khan.

Que dan Linda akan mengadakan majlis resepsi di kampung kelahiran Que di Felda Taib Andak, Kulai, Johor pada 15 Mac ini.

***Sumber dari : Kosmo on9

Categories: Hiburan Tags:

Kopak RM73

February 12, 2009 Leave a comment

Gila babeng ah…tengah time sengkek2 nila motor aku wat hal…Ndak X nak…aku kena cari Rm73 utk bayar kat bengkel motor bawah tu.Atoi yai….struggle gila bulan ni….arghhhh!!!!

Categories: Uncategorized

Perak 2 Kelantan 3

February 11, 2009 Leave a comment

Aku bukak Metro petang ini dan biasa aa….lepaih tgk muka depan aku akan pergi di bahagian belakang ruangan sukan.Sementelah tengok berita pasal Hiddink yg bersedia ganti Scolari utk membimbing Chelsea,bukak punya bukak ternampok la pulak keputusan perlawanan liga Super tempatan….isyh2-isyhh….X ketahuan pun ade game mlm smlm…..tahu2 Perak kena…ala…i2pun tipis jee…alaaa….gol Kelatey tu pung last minit….adatlaa….ayat bagi org X tengok game.PERAK kini ditangga ke 11 drpd 15 pasukan. 2 menang 3 kalah 6 jaringan 9 bolos .

Categories: Sukan Tempatan