Home > Movie > Geng : Pengembaraan Bermula

Geng : Pengembaraan Bermula

Jom layan Geng

Jom layan Geng

Hari Jumaat baru2 ni…aku layan pilem anima-C ni D panggung ngan adik2,isteri dan mak aku….kami 7 org kesemuanya.Abah nak ikut gak…tapi tula…dia keje lak malam tu.Ui….leh tahan kartun nie…semua orang mau ikut…hebat2…dengar cerita ada nenek yg usia 80 thn pun nak layan animasi nih.Peminat Upin & ipin kata die.Melihat kepada sambutan org ramai terhadap pilem ni…fuh…gerenti boleh capai 10 juta….penuh ngan keluarga…tu yg syoknya….mak ayah bawa anak2….mahu pecah panggung ngan gelak ketawa diorang…haha…memang memikat betoi. Tambahan pula watak Upin & Ipin sudah dikenali ramai dlm Tv9. Namun dlm pilem ni cam ade kefokusan skit kpd watak Rajoo ngan Opet = makhluk misteri yg muncul di Kg Durian Runtuh. Upin & iPin cuma watak sampingan jer….tapi apa2pun layannnn….belum tengok? sila pergi tengok.

Categories: Movie Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: