Home > Bolasepak Antarabangsa, EPL > Tevez join Manchester City

Tevez join Manchester City

Petikan dr Kosmo 15/07/09
TEVEZ MAHU BENAM EGO UNITED

Tevez MC

LONDON – Carlos Tevez memberi amaran awal kepada Manchester United bahawa dia akan membantu Manchester City merampas kejuaraan Liga Perdana England musim depan.

Semalam penyerang kelahiran Argentina itu sah menjadi milik City dengan nilai perpindahan berjumlah £26.5 juta (RM155.2 juta).

Terdahulu, Tevez menolak tawaran untuk kekal di Old Trafford sambil dia menegaskan, keputusannya itu adalah kerana mahu kerap beraksi dan bukan disebabkan wang.

Nampak gaya Manc City musuh setempat MU serius benar utk liga akan datang. Kemasukan Tevez pasti mempertajamkan lagi jentera serangan Man City disamping sedia ada Robinho+Roque Santa Cruz+Gareth Barry.Tevez nin memang bagus.Masa aku tengok dia main utk West Ham dolu memang rajin daknye.Jersi baru yg dipakainya tetap no 32.Aku harap Tevez ngan Man.City akan berjaya.Tak dapat Top 4 kurang2 top 5 cun gak.Bagus2.EPL semakin menarek…o yeah!

  1. July 17, 2009 at 5:33 am

    walaupun aku peminat man utd tapi aku x setuju sebenarnya tevez ke manchester city … aku pun x suka cara alex handle … even dia dah berpengalaman 20 tahun handle man utd tapi dgn free transfer owen tu, aku x baper gemar plak … hope next season saingan bertambah sengit😉

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

