Archive

Archive for November, 2009

Arsenal 0 Chelsea 3

November 30, 2009 Leave a comment

Sungguh memalukan dan sakit juga hati.Kena 3 gol di laman sendiri.Sungguh membuat onar itu the Blues.Permainan the Gunners harap cantik jela…bila sampai ke bhgn depan…out…Eduardo?ouch…X tahu nak kata apa.Atoi…takkan nak harap Van Persie.Member tengah takde pasal injured itu hari.So,kengkawan yg tinggal takkan X boley handle kot.Utk title liga rasanya cam The Blues ngan Red Devil jelah main kejar2.

Categories: EPL

Camne leh lori ada kat lorong motor nih?

November 13, 2009 Leave a comment

13112009078

Fuh! Tudia….eksiden berdekatan ngan opis aku.Camnela leh lori beradav kat lorong motor nih ?Entah benar @ tidak dikatakan maiwi yg remuk di bahagian depan ni telah melanggar belakang lori ini…waduh…kuat juga ya itu maiwi…haha.Kejadian berlaku hari ni di waktu petang ketika kelihatan cuaca amat baik.Biasa petang2 gini hujan kan turun membasah bumi.Ekslusif gambar2 dapat petang tadi melalui melbox.

1311200907313112009081

Categories: Uncategorized

Final Piala Malaysia edisi ke 83 – N9 3 – Kelantan 1

November 8, 2009 Leave a comment

Malam Ahad gua melayan game ni kat TV. Persembahan pasukan Kelantan adalah hambar. Yang jelas menguasai game adalah N9. Permainan tersusun pun N9. So,memang selayaknya N9 yg patut kucup piala tersebut. Kelantan harap sorakan penyokong yg sebegitu ramai jela. Wathal pun deypa gak. Memang kecoh tol. Tak pernah rasanya dalam memana final Piala Malaysia selama ni ada penyokong wat hal. Ni siap ada bakar2 krusi lak bagai…isyhlaa…..Sungguh memalukan. Leks arrr.

Baju kerja bola2

Ok-ok.Gol jaringan pertama datangnya drpd kesilapan pertahanan Kelantan utk mengeluarkan bola terus dicapai Shahurain Abu Samat(m17) dan merembat kencang cantik menerjah jaring di sudut kira gawang. X tercapai dek GK Kelantan Halim Napi. Gol kedua berlaku dalam separuh masa kedua di mana Hairuidin Omar tanpa kawalan menanduk masuk (m46) lalu masuk. Gol ketiga m56 pula adalah hasil sepakan penalti yg diambil oleh Zaquan Adha Radzak. Sementara gol saguhati pula adalah sumbangan drpd kapten IndraPutra Mahyudin yg mengambil sepakan percuma drpd luar kotak penalti dan masuk cantik disudut kanan gol tanpa dapat digapai oleh keeper N9.

Tahniah N9. Korang main ada cantik juga biarpun hujan mencurah2 turun. Xdela lebat sngt rasanya.Kira okey ar.

Categories: Sukan Tempatan

Baju keje baru aku

November 8, 2009 Leave a comment

Tak pernah aku beli baju keje sampai 2 pasang. kalo X kerana mywife….

Baju kerja saya

Categories: Uncategorized