Home > Uncategorized > Selamat datang tahun 2010 Bye2 2009

Selamat datang tahun 2010 Bye2 2009

Tahun 2009 ditinggalkan…kini muncul pula tahun yang baharu 2010.Bye-bye 2009.Kenangan yang indah harus disimpan…kenangan pahit harap dilupakan.Oh ye pagi ini sedang aku sibuk2 masuk forum adala satu topik berkenaan ttng betapa ramainya org yg sambut arijadi pd ini hari 01.01.2010.Punyala ramai namanya…isykkk…x percayalah aku…aku kata dalam forum tu tu semua tipu tu.Itu semua jln singkat nak daftarkan diri menjadi forumers.Kutuk punya kutuk last2 aku peratikan satu nickname tuh cam aku konal yo…hahaha…nickname aku….muakakaka…mender ar.>wolve-Min(total post 28).Isyk…malu gue

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

