Home > Movie > Mat Som…Huhu…

Mat Som…Huhu…

Sedang aku asyik dok refresh2 ulang dalam fesBuk tiba2 ada satu pikcas poster filem Mat Som yg sememangnya dah lama aku mencari vcdnya.Nak wat apa cari vcdnya? Oi!Aku nak tengokla.Sudah lama aku mencari.Dok terbelek2 kat kedai vcd mana tahu ada jumpa….tapi cari punya cari X berjumpa-jumpa jugak.

Ini pilem dipetik daripada kartun karya kartunis Datuk Lat.Aku memang suka cerita ni.Tetambah Imuda lak jadi Mat Somnya.Kalu X silap pilem ni dibuat hampir kelihatan sama seperti yg komik Lat garapkan tuh.Adui….tapi tula…tarikh tayangan di Colesium tu bertindih lak ngan ari aku nak ke Johor.Huhu…Bini aku nak pegi tengok dak Dana Bukit Tinggi tu kawin kat Pontian.Hadoiyai…X sukanya aku…..Hurmmm…..:(

Categories: Movie
  1. Aidil Zulkipli
    February 24, 2015 at 1:50 pm

    Kat mana nak cari vcd cite nie..

    • minmolek77
      August 15, 2015 at 11:16 pm

      X ada kat mn2 kedai luar + muvi ni jarang d mainkan kat tv

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: