Home > Aku @Min > Semalam 14/12/10

Semalam 14/12/10

Semalam Selasa aku baru naik kerja coz Isnin ku MC check mata D Hukm separuh hari.
Punyala bersemangat nak balun wat kes…alih2 lepas naik dari rehat minum d kantin bersama Dhan…BDS hang la pulak…emel pun X jalan.So,aku call la UMB mintak diorg tengok2kan pc aku nape leh jadi lagu tuh…adoi…sampai ke sudah naik tghr X jugak leh guna….aku pun agak moodyla…Xde selera nak bercakap ngan sesiapapun…..memang aku dalam keadaan bengang…so sorila…..Kak July ke Kak Saha tegur ke…aku bercakap dalam nada keras sikit rr….ya ampun ya akak2 sekalian….mood X mari r. 😦

Lepas naik rehat tghr…..

Alhamdulillah PC dah leh guna.Berjaya la kejar kuota 15 tuh.

Paling X tahan arini ramai yg baru lepas keluar bilik jumpa Pn Z yg bernada emosi koz diorg memang dapat khabaran bahawa hanya 3 nama je kat Seksyen Kematian yg masih kekal(Ajum,Dayah n Yuzita).yg lain2 leh pikir cari keje lain…adusyhhh….X sampai ati r nak tngok diorg…..terimbas balik kenangan daku sewaktu kontrak d ketika dahulu…..sama la juga situasinye…..huhu…..

Categories: Aku @Min
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: