Home > Aku @Min > Semalam punya crita 10/03

Semalam punya crita 10/03

Rase cam bersyukur sesangat dengan bantuan dari-Nya.
1.Pendrive = punyala risau mana lak cicirnya…puas cari kat dlm seluar kerja…X berjumpa…fikir2 ingat cicir kat opis lak….last2 kat rumah kunci sangkut ngan kunci rumah….
2.Kunci Motor = Time balik ofis.Dah sampai kat motor.Dah siap pakey bj n helmet last2 raba2 tarak kunci…achooo…patah balik nek atas tngok kat surau.Tarak.Turun tgkt 3 cari kat sekitar meja laci…pun tarak….Hmmmm amik keputusan anggap jela cam dah hilang dan planing balik rumah nek bas/lrt…huhu….singgah kat meja guard tanya ada X jumpa konci….hah??ada tuuu…..aku tanya la camne dapat? dia kata ada org jumpa kat surau…atoi…..Syukur-syukur!
3.Nek motor nak ke hukm = tiba2 dihon oleh Kia forte….bawak laju bebnor…tgk gaya kut cermin dia mcm tunjuk blakang…..oooo nak ngelak kereta yg wat u-turn kah?….isyk…..kalu idak…huhu lah aku…😦

=Syukur Alhamdulillah=
MMH = macam2 hal

Categories: Aku @Min
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: