Home > Uncategorized > Mencari lagu Kuala Lumpur

Mencari lagu Kuala Lumpur

Yearghhh….bila asyik melayan lagu kump Hujan ngan lagu Kuala Lumpur Oh Kuala Lumpur…tiba2 ingatanku kembali mengingati satu video yg sering ditygkn oleh rtm masa2 santai sebuah cerita seorg pemuda dr desa turun ke KL mencari rezeki….uisyhhh….puasku cari kat yutiub….tiada video tersebut dan bila gugel2…rupa2nya sudah ada 2 org penyanyi yg menyanyikan lagu ni….1st Malek Redzuan…kedua Adam Ahmad.

Ni antara komen2 yg membuatkan aku tersenyum dlm yutiub d setiap title kuala lumpur oh kuala lumpur :-

Teringat promo lagi ni kat TV..sorang mamat tu tinggal 30 sen jer bila tiba kat KL…..nostalgia betul lagu ni.-gcloudweb

teringat masa zaman kecik2 tahun 80an dulu..zaman bas mini tgh jadi raja di jalanraya…slalu tgk kat tv klip video lagu ni.syahdunya bila teringat2 balik..mmg kenangan betul la…kl mmg best masa ni..

kesesakan jalan pun kurang..

kadar jenayah pun minima..

yang paling best ..PATI pun xde masa ni…..KL x mcm dulu dah ;( –MrAdminPP

Teringat aku mase kecik2 kawan aku ajak pgi pasar chow kit naik bas mini nom. 35 dari jalan bangsar sekitar tahun 92 mase tuh aku darjah 4 bru lah kenal aper tuh chow kit asal naik bas mini mesti dgr lagu nih…huhu nostalgia gila lagu nih..-MrJuanRmata 

berdiri bulu roma aku dengar lagu ni..terkenangkan liku-liku hidup di kuala lumpur suatu ketika dulu. byk meninggalkan memori padaku…kota yang menyimpan seribu cerita..pada diri ini…kuala lumpur membawa aku mengenal dosa dan pahala..-almoza13feb 

tu zaman bas mini tunggu org, bukan sebaliknya. dan bas mini boleh naik atas divider ala jeep. oh nostalgia !-zzzxtreme 

rindu btul nk tgk video klip lagu ni, best sbb watak die rajin bkeje, keluar awal pg,

y aku ingat die keje kat kedai makan, dl, mase tgk vclip ni aku terbayang life pakcik2 aku kat KL. Sbb utamanya, rambut dorang same dengan rambut watak tu…-zikr1

dah jadi lubuk setan dh KL skrg..sayang…PAK ITAM BLACK MONEY ADA,INDON,BANGLA,VIETNAM,MYANM­AR,KEMBOJA,DAN SEGALA MCM PATI DH MENGUASAI KL SEKARANG!-fazette77 

ye lah ingat lagi promo kt RTM, mamat tu kerja cuci kereta…..bas mini lalu lalang, teksi hitam kuning………….. tunjuk bangunan Dayabumi…..eminzide 

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

