Home > Aku @Min > Sebelum ada Airis

Sebelum ada Airis

Sebelum ada Airis…aku pernah buat satu pageblog dlm ni bertajuk ‘Qaseh Tercipta’.Dedikasi untuk anak Ina lah tu.Anak adik ipar aku yg dok kat Rawang tuh.So fikir-fikir rasanya nak tutuplah page tersebut…baek ganti ngan gambor2 anak aku ke ape ke….hihihi….itupun tengok tahap kerajinanla🙂

Melihat kepada data…last diedit adalah pada 10 Februari tahun 2009 jam 11:47pm.

5 tahun sudah berlalu.Dan satu2nya benda yg aku tepek adalah gambar ini :-

Dan caption yg aku taip masa tu : “Gambo ni aku tepek kat dalam fotopages ….so,kalo sesapa sudi nak jenguk…mai aaa tengok. Qaseh adalah anak adik ipar aku…:) ”

http://minmolek77.fotopages.com

Gitulah adenye.Stk.

Categories: Aku @Min
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

