Home > Aku @Min > Semalam lewat se-minit (opis)

Semalam lewat se-minit (opis)

Aduyai…kecewa aku. Aku rasa pasal tertinggal kunci kat atas rumah.Lepas aku hantar Iris ke school (tanpa upah main taman mcm biasa)…raba2 kat poket seluar mcm tiada kunci motor.Dengan kaki yg lemah melangkah ke atas rumah (nek tangga) dan berpeluh2 bagai…..hasilnya aku kelewatan hari semalam.

Masa aku terkocoh2 kojar waktu tu…nampak kak yan (bekas SPK) pun baru sampey….berebut2 niha nak touch actas kat tgkt bwh (kaunter punya actas).Hasilnya hampeh.Sia2 belaka.Sedeyh!😦

Categories: Aku @Min
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

