Archive

Archive for January, 2016

Kisah jumaat 29/01/2016

January 30, 2016 Comments off

-iezah bdn panas x g work

-hntr airis ngan mtr pastu tgk ada masa awal p mkn kdai mlyu oder rt telor tp lmbt sampai…aku msh sbr (aku nmpk pakcik(tauke) tu perasan…😆

-puncer rrr….br perasan ms nak actas kad raba2 poket xde dlm seluar…br teringat smlm p jusco letak dlm kereta lupa nak ambik…hadui…terbang $2 utk kad sementara

20160129_082837

-iezah Sms bgth teacher airis suruh amik iriz koz suhu bdn dia pns….aku amik hday

-proses kes dpt 13…(leh tahan utk waktu yg separuh hari ni)

Categories: Aku @Min

Fantasy EPL GW22 16 JAN 2016

January 20, 2016 Leave a comment

Aku masih d no pertama….masih lagi dan lagi….tp point paling teruk adalh yg terletak pd gambarajah 2 di bawah…..point bwh 30….jahanam tul…player bnyk yg sumbang…..point bawah 2…kuciwa…resah…rasa mcm x lama je lg turun takhta la aku…huhu

Categories: Fantasy BPL

Apa punya nasib da….

January 19, 2016 Leave a comment

Semalam ari Selasa -19/02/2016

-Tayar motor blkng panchit (rm14) dikala uwang nggak brp ada….puas aku mencatu byrn makan kat opis(bawa bekal bini masak)…mana aku blnja sngt….alih2 kena kuar gak duitnya….

Dengan ngam2 datang opisnya (touch) kat kaunter bawah….

Masuk game mewarna…kata ada 19 peserta…masuk2 verangan la leh dapat top 10….berdebar la nunggu nama disebut…haram 1 pun xde…aduh…kecewanya rasa

Categories: Aku @Min