Home > Aku @Min > Ngidam Mexican Grill Chicken kat MidValley

Ngidam Mexican Grill Chicken kat MidValley

Itu hari ada singgah kat foodcourt Midvalley tgkt atas (t3)…bini aku makan grill chicken tu…sementara aku mkn nasi arab (ayam 2 ketul besarlak tuh)….nak dijadikan cerita….start hari apa ntah balik dr kijo…kunun2 nak singgah mid…tp bila pikir jln jem la apela…last2 ari sabtu baru2 ni aku pun pegila sana menunaikan hasrat hati…dah macam ropa org ngiodam jer aku nih

Cuma nak titipkan di sini…harganya ialah Rm 19.50 > Mexican Grill Chicken Rm 5.00 French Fries (ni konon2 umpan utk airis)…haram nak dimakan habisnya….dia lebih sibuk menambahkan sos tomato jerrr….

*maaf gambor xde

Categories: Aku @Min
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

