Home > Aku @Min > 12/11/16-g opis…Dayah & aku anak

12/11/16-g opis…Dayah & aku anak

Dayah ms jumaat tu hari dah tnya aku nak datg opis x sabtu ni…aku kata ok jer…lgpun xde ke mn pun…nak pegi2…x gi pun boleh jer…tengok2 pg jam 7 tu dayah ada msj kat wasap…aku kt ok jer…jam 9.35lebih aku sampai opis…dayah ngan anaknya zaquan sementara aku lak ngan airis…

Mula2 airis dok lyn mengaler je kat meja fahmi…dah nak dkt2 time balik dia main kejar2 ngan anak dayah…menjadi gak dia….

Categories: Aku @Min
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: