Home > Aku @Min > Tag/Pas kerja saya

Tag/Pas kerja saya

Pagi ini isteri saya ada wat bekalan nasi lemak utk saya…pd mulanya ingin mkn d opis tp rs cam malas la pulak makan kat sana…nanti asal ada org lalu jer mesti ada yg tegur…so malas nak segan2 punya pasal + perut aku pun dah lapar….aku naikla atas rumah makan dolu…..dan selebih yg ada aku ingat nak bawa juga ke opis sbg bekalan….

tiba2 aku raba poket baju mcm ada sesuatu yg xde…yakni pas kijo aku (actas)…puas la mencari dlm bilik luar bilik bagai….memang xde…habis hilang punca aku….tetiba teringat mayB jatuh masa solat asar kat Masjid Najihin smlm….

waktu semakin suntuk nak ke opis …7:45am….so planingnye nanti kat opis aku akan call masjid najihin tnya ada nampak

nak dijadikan crita sampai opis aku trus tuju bilik keselanmatan nak minta pas sementara…tup2 brader polis bantuan tu ada tunjuk 1 pas….dia tanya apa nama aku? aku kayta Yamin…ye…itu paskad aku…alhamduilillah…perasaan aku waktu itu sangat2 rasa bersyukur sngt…..

aku mcm x percaya je jodoh aku ngan actas kad tu masih ada…dan wang $50 yg dok terbayang akan terbang di fikiran tidak terjadi…..

Categories: Aku @Min
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

