Archive

Archive for February, 2017

kisah Minggu ini:06-08/02/17

February 8, 2017 Comments off

Kembali mencatatkan memori.Udoh masuk tahun 2017….Bulan Februari baru berkesempatan menitip kembali dalam blogwordpress ni.

06/02/17 [Isnin]-Sarapan pagi dgn c Fazlee tanpa Amir Sidi…rasanya aku ada lintas barisan kepulauan tempat dia…tngok kat meja xde tp Khairul dak Lipis tu bgth dia dah ke blkng…..

Ada cerita…br th cerita pasal c Moya dgn c Syima ada dtg tgkt3…dia tanya aku ada tahu x…xde…aku memg xde kot ms kejadian….juga crita pasal Linda ngan Poji betapa bertabahnya Linda sbg seorg is3 kpd mamat tu…di akata dia tahu;ler coz bini dia ngan bini poji tukan rapat….

Sekali naik lif sama ngan c Linda….sampai tgkt3 …aku x kluar la & x pasti coz ada org depan lif mcm nak masuk dlm…eh eh…dah smpai tgkt….tiba2 mcm ada sprt org menyapa…abg min…erk?? siapa tu? laaa….laki c Anis…c Reza…salam tngn aku…terasa diri ini dihormati oleh c Reza ni…padahal ikutkan aku amat segan ngan dia

Tghr balik makan nasi goreng bini aku masak pg td…gas juga habis pg tu

07/02 [Selasa]-pagi raba2 poket…hek eleh lupa bw Actas kad pulak….musti dlm kereta nih….(tertggl dlm bonet)…laaahai…kena byr rm2 lak….hadui….ingat nak kontrol la duit…hmmm 😦

-Izah tanya nak duk Putrajaya x? dia kata no giliran dah semakin dekat…aku kata ok jer…haha…pasang angan2

Sarapan pg ada Amir…tp dia lewat skit turun so kami ber2 bungkus nasi campur kat cafe

08/02 [Rabu] – hari Izah ada appoinment ngan HUKM. Airis bngn lewat….aku sudah solat Subuh dia masih dlm toilet ntah mende dibuatnya….lagi….baru nak buat keje sekolah (kluarkan buku agama)…apalagi mood kami terus ke laut rrr…ngan lambtnya….x buat susu pg utk dia…

Nac lemak peberet makcik dpn sekolah hukm pun xde….kesian Izah x sarapan apa lagi

-Nasi lemak Helmi kul 10am baru dapat…c Li org wasap dia no respon.Ajak c Amir turun…rupanya Amir pun turut bli kirim ngan c Helmi dak praktikal depan…bagi aku ok jer….sambal kurang…Amir Sidi ada mengadu pasal sambal tu…sikit sngt

-amik hday…berdua ngan izah nek motor tuju ASB Ampang sblh tabung haji tutup buku Airis…balik ptg g pasar besar Selangor Sri kembangn pulak…bnyk ikan izah beli…semngt tul…dlm kereta singgah kfc br bukak dkt Shell sana….dok makan suap menyuap dlm kereta…rasa enak sungguh..hahaha

Advertisements
Categories: Uncategorized