Archive

Archive for December, 2010

Malaysia Juara Piala Aff Suzuki 2010 setelah 14 tahun menanti.

December 31, 2010 Leave a comment

Syukur AlHamDuLiLLaH!!!!Penutup tirai bagi tahun 2010 dimaniskan dengan kejayaan pasukan bolasepak kebangsaan kita bilamana wat pertama kali setelah 14 tahun menanti akhirnya….kita berjaya menjuarai Piala AFF Suzuki(sebelum ni disebut Piala Tiger) utk tahun ini.Memang cukup puas hati bila melihat kejayaan ini tambah2 pula cara kita di layan di sana sangat2 menyakitkan hati.

Tahniah utk semua yg terbabit dalam membentuk skuad kebangsaan bolasepak kita kali ni.Cayalah!

Gua memang saspek lu lah…….

Untuk Rekod(dipetik dari Wikipidea) :
From 2004, the knockout stage is played over two legs on a home-and-away format with no away goals rule. However, it was put in effect starting with the 2010 edition.

1996 -THAILAND
1998 – SINGAPORE
2000 – THAILAND
2002 – THAILAND
2004 – SINGAPORE
2007 – SINGAPORE
2008 -VIETNAM
2010 – MALAYSIA

MALAYSIA BOLEH!MALAYSIA BOLEH!MALAYSIA BOLEH!

Advertisements

Semalam 14/12/10

December 14, 2010 Leave a comment

Semalam Selasa aku baru naik kerja coz Isnin ku MC check mata D Hukm separuh hari.
Punyala bersemangat nak balun wat kes…alih2 lepas naik dari rehat minum d kantin bersama Dhan…BDS hang la pulak…emel pun X jalan.So,aku call la UMB mintak diorg tengok2kan pc aku nape leh jadi lagu tuh…adoi…sampai ke sudah naik tghr X jugak leh guna….aku pun agak moodyla…Xde selera nak bercakap ngan sesiapapun…..memang aku dalam keadaan bengang…so sorila…..Kak July ke Kak Saha tegur ke…aku bercakap dalam nada keras sikit rr….ya ampun ya akak2 sekalian….mood X mari r. 😦

Lepas naik rehat tghr…..

Alhamdulillah PC dah leh guna.Berjaya la kejar kuota 15 tuh.

Paling X tahan arini ramai yg baru lepas keluar bilik jumpa Pn Z yg bernada emosi koz diorg memang dapat khabaran bahawa hanya 3 nama je kat Seksyen Kematian yg masih kekal(Ajum,Dayah n Yuzita).yg lain2 leh pikir cari keje lain…adusyhhh….X sampai ati r nak tngok diorg…..terimbas balik kenangan daku sewaktu kontrak d ketika dahulu…..sama la juga situasinye…..huhu…..

Categories: Aku @Min

Ulasan fantasy EPL utk minggu yg ke 16

December 10, 2010 Leave a comment

4-EaydaLittlestar = 66(774)
5- AKU = 67(774)
6- Izral Red DeviL = 27(754)
17- Hapiz ArsnL = 57(687)
20- Adi Abdullah = 33(671)

Siulan kedamaian betui la C Eayda nih….Camne dia leh jauh kedepan nih.Leh tahan gak minah ni main fantasy nih.Grrrr…harap2 pilihan aku kali ni menjadi! 🙂

Categories: EPL, Hiburan